Partnerskapsmøtet

Partnerskapsmøtet er helsefelleskapets øverste styringsorgan, og består av en dialogdel og en partnerskapsdel. Her møtes ledelse fra Nordlandssykehuset HF og politisk og administrativ ledelse fra kommunene for å sikre en overordnet strategi for helsefellesskapet. Partnerskapsmøtet 2026 planlegges gjennomført 25 september.